Anti-avledningspolicy - Redken
>

Anti-avledningspolicy

HVA ER AVLEDNING?

Hvis du ikke kjenner svaret på dette spørsmålet, er du ikke alene. Ni av ti forbrukere kjenner ikke til hva avledning er. Men du har sannsynligvis vært vitne til det. Avledning skjer når produkter selges på “uautoriserte” steder. Ekte Redken-produkter selges kun i autoriserte salonger, spaavdelinger eller på autoriserte, salongrelaterte nettsteder.

 

HVORFOR ER AVLEDNING NEGATIVT?

Avledede produkter kan være etterligninger, utvannede formler eller gamle og utgåtte formler som muligvis ikke er trygge å bruke. Redken fastslår i all sin markedsføring at "Ekte produkter garanteres kun i salonger."Dette betyr at hvis du kjøper produktene våre i en dagligvarebutikk, på et apotek eller andre utsalgssteder som ikke er autoriserte salonger, spa eller autoriserte salongrelaterte nettsteder, kan vi ikke garantere at det dreier seg om et ekte Redken-produkt som vil gi virkningen det er ment å skulle gi.

 

ER AVLEDEDE PRODUKTER FARLIGE?

Det kan de være. Kontaminerte produkter eller kopier kan forårsake irritasjon eller til og med infeksjoner.

 

HVEM AVLEDER PRODUKTER?

Produkter avledes av uautoriserte forhandlere og salonger eller ansatte hos disse samt av andre uredelige aktører som ser profitt i ulovlige etterligninger.

 

PRODUKTGARANTI FOR SALONGER

Vår banebrytende forskning er bygd på en tradisjon som omfatter proteiner og lav pH-verdi, og dette har ført til de mest avanserte produktene i den profesjonelle bransjen. Teknologi er en iboende del av alle Redken-produkter. Vi føler oss så sikre på at du vil nyte godt av Redken-produktenes komplekse formler at vi tilbyr våre kunder en kvalitetssikring i form av en pengene tilbake-garanti. Hvis du innen 4 uker* etter kjøpsdatoen utelukkende har brukt et Redken-produkt og ikke er fornøyd med virkningen det gir, kan du følge instruksjonene nedenfor, så gir vi deg pengene tilbake:

Send via bakkeforsendelse, og sørg for at det blir poststemplet innen 4 uker* fra kjøpsdatoen. Legg ved det ubrukte innholdet i originalemballasjen sammen med originalkvitteringene som fulgte med kjøpet, med kjøpssummen og informasjonen til den autoriserte salongen/spaavdelingen eller til det salongrelaterte nettstedet, og send til:

 

Redken Consumer Affairs

PO Box 2007

Westfield, NJ 07091-2007

 

*Ved kjøp av Cerafill Minoxidil Topical Solution har du 90 dager på deg fra kjøpsdatoen til å be om refusjon.

 

Vi jobber for å oppnå 100 % kundetilfredshet. Vennligst angi årsaken til at du returnerer produktet, på baksiden av den originale kvitteringen.

 

Hvis du skal være sikker på å ha rett på full refusjon, MÅ du ha kjøpt produktet fra en autorisert salong/spaavdeling eller et autorisert salongrelatert nettsted. Vi kan kun stå inne for virkningen av våre Redken-produkter når de kjøpes via en AUTORISERT salong/spaavdeling eller et autorisert salongrelatert nettsted. Hvis du har kjøpt noen av våre produkter fra noen av de følgende aktørene, kan vi IKKE garantere at produktene samsvarer med våre standarder, og vi vil derfor IKKE kunne gi deg noen refusjon.

 

UAUTORISERTE UTSALGSSTEDER:

alle masseforhandlere

alle rabattbutikker (masseforhandlere)

apotek

dagligvarebutikk

nettkjøp fra andre salongprodukt-nettsteder enn L’Oreal Professional-nettsteder

produktnettsteder

 

Kjøp Redken-produkter fra salonger og spa som kan yte den beste servicen og gi de beste produktanbefalingene for håret ditt. Kun produkter som kjøpes i salonger, spa eller via autoriserte salongrelaterte nettsteder, gir en garanti for å leve opp til våre standarder. Takk for at du støtter dine lokale salonger og spa.

 

Innholdet i denne policyen kun i USA. Redken forbeholder seg retten til å oppdatere, revidere eller avvikle innholdet i fremtiden

 

STOPP AVLEDNING

HVA KAN DU GJØRE FOR Å BIDRA TIL Å STOPPE AVLEDNING?

Ikke ta sjansen – la være å kjøpe! Og fortell vennene dine om den potensielle faren knyttet til avledede produkter! Hvis du ser Redken-produkter for salg utenfor en salong, er det fint om du sender en e-post til [email protected] hvor du angir i hvilken by du så produktene, samt navnet på utsalgsstedet. Du kan også ringe (+1)800-503-3997 for å rapportere avledninger. Vi vil sette i gang en etterforskning.

 

HVA GJØR REDKEN FOR Å FORHINDRE AVLEDNINGER?

For å ivareta Redken-salonger og sikre at kundene kun får Redken-produkter av høyeste kvalitet som passer til deres hårtype, arbeider Redken kontinuerlig for å aggressivt bekjempe avledning av produkter:

En tidligere FBI-agent utviklet strategiene og fører tilsyn med implementeringen av Redkens anti-avledningsprogram.

Det benyttes eksklusiv produktkoding for å spore bevegelsene til Redken-produkter. Dette er fremgangsmåten vi bruker for å spore produkter til avledningsaktører.

Redken-representanter tar regelmessig stikkprøver i uautoriserte utsalgssteder i USA. Disse produktene dekodes deretter i et forsøk på å identifisere avledninger.

Pågående etterretningsprosedyrer avdekker tilfeller av avledninger, også de som involverer butikker og internettmisbruk.

Informasjon om avledning kan formidles til Redkens sikkerhetsavdeling ved å ringe Redken Hotline på telefonnummer (+1)800-503-3997 eller ved å sende en e-post til [email protected]